tisdag 17 november 2009

Lycka är sanningen om ens egen sanning att lögnen aldrig förekommit och att man i det är sann.
Fakta är en fin måttstock om man är osäker. Bygger man på sanning kan man inte bara sova gott utan känna sig helt fri i känslan att det aldrig kan uppstå frågetecken eller konstiga situationer.
Min sanning behöver dock inte vara din sanning men faktum kvarstår, tills motsatsen bevisas.Sanning är inte om Jorden är platt rund elelr ens existerar, vem vem,
Illusionen kanske är ett faktum? Vems sanning är den riktiga?
Jag ljuger dock inte när jag säger att jag är, därför finns jag, oavsett platt eller rund Moder. Lögner är instrument som tas till när ansvaret för sin egna utveckling tryter, det finns inget man snubblar på så fort som en lögn, så varför nyttja den?
Alla mår bättre i sanning oavsett om den tilltalar eller ej, energin är klar, vibrationen stark, Ljuger du om en sak följer resten av dagen, livet, i samma energi. Varför bygga på orimliheten i det faktum att lögnen skulle rädda dig?
Ge dig frihet? Fråga dig själv, vem skulle du vara utan Lögnen som en ständig följeslagare? Vem skulle du vara om du var sann, först o främst mot dig själv?
Hur skulle du då bli bemött av vänner bekanta och familj?
Känner du att du förlorar greppet?
BRA!!
Då är det dax, kanske detta är en bra dag att ta tag i livet
och bestämma sig för att från och med nu existerar inga lögner, ens för dig själv! Lycka är ett liv i sanning.
Det är SANT.

1 kommentar:

  1. Söte vän.... Jag börjar få abstinens efter dina ord....

    SvaraRadera