fredag 28 oktober 2011

Vad gör hon egentligen?

Frågan "vad gör hon inte" är kanske frågan att ställa.

Jag spenderar sköna Höstdagar med att strukturera vardagen, med tre barn att roa, omgivning att oroa och habiliteringsplan att följa.

Jag lyssnar fortfarande på skitsnack (Var får folk sitt skit ifrån om inte sina egna imbecilla hjärnor?)

Jag jobbar för att medvetandehöja människovärde

och

jag försvarar mina barn enligt rätt och lag.

Dessutom har jag osmakligheten att leva mitt liv, roa mig och ha det gott.

Här kan ni läsa om Hugo:

Denna länken leder till information om Hugo. Ni som skiter i honom i vanliga fall kan ju tjyvkika här.

/Carola

1 kommentar:

  1. *S* Nu ler jag igen.
    Oroa sin omgivning! Haha den va bra den.

    Och rasen Skitus pratus behöver man inte bry sig om.



    N

    SvaraRadera