lördag 4 juni 2011

Söndag

Livets blommande träd

Ja det är verkligen Söndag Idag. Påminnelsen lät ej vänta på sig.

Verkligheten ser annorlunda ut för alla.

Möten är intressanta

Vad man kan ge till varandra

Om man bara öppnar upp för det

Återkommande

Liv

Livet går i cirklar och varje gång innan det höjs ett snäpp i frekvens

Kommer vi tillbaka till en punkt vi trodde att vi för längsedan lämnat

Och ändå i förvåning noterar jag

Hur mkt som egentligen KAN komma tillbaka!

Människor och Möten

Som jag trodde jag aldrig mer skulle få uppleva!

Och så bara sådär, ett gulligt mail, en känsla av kontakt som visade sig vara i total samklang, märkligt hur Livets väv spinner ihop trådarna

Vad kan det betyda? Är första tanken

Men i nästa tanke formas bara ett lugn

Fina lugna människors inverkan ska jag hålla i min skattkista

Mitt i hjärtat där endast de finns kvar

som gav mig gott

Och med denna återupptagna ontakt som gav mig väldigt mkt energi och Liv, skratt och spirituella stunder! Inleder jag Söndagen md ett mycket stort leende på läpparna.

Jag finns.

Och någon tycker om att jag finns

Det är fint

:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar