måndag 12 april 2010

Anonyma kommentarer

Jag får inte så mycket kommentarer på min blogg.

Men det betyder inte att jag är desperat nog att publicera vilket skit som helst.

Tänk på att Anonymitet idag är en sanning med modifikation, det finns analysredskap där man lätt ser vem som skrivit ändå.

Inte ens det betyder att jag publicerar ert skit.

Kan man inte stå för vad man kommenterar här på min blogg blir det inte utlagt heller.

Vill man maila mig går det bra:

mail@carolalind.se

Vill man klaga på människor jag Älskar och håller av, kan ni behålla det.

Jag bildar mina egna uppfattningar och är vuxen nog att utgå ifrån dem.

Kommenterar gärna men sätt ert namn tack!!


*

3 kommentarer:

  1. Carola, jag läser din text varje dag och jag anser att du är fantastisk, både i din tanke och ditt sätt att uttrycka dig. Det kan vara svårt att välja bort/skaka av sig, pessimister/själsförstörare och deras ord, men kom ihåg att de livnär sig på den energi vi laddar dem med. Alltså ge dem inte din energi...

    Yvonne W

    SvaraRadera
  2. Jag har inte riktigt hajat grejen varför man lämnar anonyma kommentarer... Det är ju inte så att det tar lång tid att skriva dit sitt namn, och är det så att man ogillar innehållet på bloggen är det ju bara att ge fan i att läsa, eller hur???


    Kram på dig!!!
    M I E. ;)

    SvaraRadera
  3. Suck, deras kommentarer säger mer om deras personliga utveckling? än de/den person de "pratade" om... suck så matt man blir av sånt folk...

    må gott ! och fortsätt njut av livet !
    Kats i edsbyn

    SvaraRadera