lördag 3 april 2010

Break


SÖNDAG STÄNGT
Så står det på skylten idag.
Vi tar ett Break, ska köra söderöver och lämna igen min gäst, ganska motvilligt men kidnappning är för många år i fängelse har jag hört.
Man ska inte kasta pärlor för svin, har jag också hört. Och märkt, vad folk tror sig få ut av saker..när det finns ett helt liv att bara leva och njuta av...
På tal om pärlor så har några till lagts till samlingen av upplevelser, lyx bestående av olika faktorer som ger lugn, glädje och värme, vilken energi!
Fått en behandling för min nacke också, ni som vet, vet, att jag inte släpper någon på min nacke..men..idag kan jag både vända på nacken och nicka utan att det smäller som pistolskott och krasar av smärta...*Lycka*
Säkert att man inte få kidnappa?
Nåja, Nästa vecka är så mkt jobb ändå så jag kommer inte att hinna tänka, svisch så är det dax för Mässa, och det ska bli riktigt riktigt kul!!
Nu ska jag köra till stranden och fotografera ögon..Gyllene guldbruna sådana.
Bilder kommer

2 kommentarer:

  1. Kidnappning skulle man önska ibland..
    Så skönt att du fått behandling av din nacke!!!

    Önskar dig en skön söndag!!!

    SvaraRadera
  2. <3 känns ända hit<3 behöver inte säga mer!

    SvaraRadera