tisdag 15 juni 2010

Tid går och sätter spår.

2 år blir hon snart. Prinsessan ♥

De senaste dagarna har hon visat framsteg så stora att man som förälder bara häpnar, men det stoppar inte henne från att växa, på alla alla vis *skrattar*

Först fick hon en lite tidig 2 årspresent, hennes första egna röda cykel, exakt en sådan som jag sett henne tuta runt på, Åh så fin den är! Och hon älskar sin stålhäst såklart!

Sen..Ja här kommer det...


Man ska som förälder tänka på sin verbala förmåga och vad man låter fladdra loss från den där foderluckan...*host*


Högt och ljudligt står Edith o vrålar med sin klara barnastämma: "JÄVLA FUCK"
Ehm...Vem ska jag nu skylla på då?



Och sen...senare på dagen
RYMDE hon!!!

Moa och jag helt chockade bevittnade hennes första rymning,
HEJDÅ skrek hon glatt sen öppnade hon grinden o promenerade iväg 150 meter i rask takt, inte en gång vände hon sig om, gissa om hon fått se två förvånade ansikten då !!!



Moa fick springa ikapp henne och det var INTE populärt..



Vad månde det bliva ^^


Var skulle du??????
Frågade jag,


DAGIS fräste hon


hahaha ♥


Skitunge.

Nu sitter hon här och skiner som en sol, sjunger "Måla måla måla"


Jag blir lite orolig vad henens plan är men inväntar stilla dagens upptåg och sansar mig med ännu en kopp kaffe.


Tröstar mig


Det är långt kvar till tonåren.

:-D

3 kommentarer:

  1. En frisk liten tjej... haha

    Kram på er
    Camilla Nilsson

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha!!! Tror jag smäller av!!!Hahaha!! Underbara envisa trollbusunge!!!!

    SvaraRadera
  3. *skrattar högt*

    Håhå jaja ... vad gjorde du för att få en sådan viljestark liten dotter! ;D

    Tihi! :D

    SvaraRadera