måndag 8 mars 2010

Banne mig

Nu börjar det märkas o kännas!

Simningen, gymmet, massagen, balansträningen, och så lite lycka förstås ;)

Kroppen mår bra, jag känner mig rakare och starkare, sötsuget komplett borta, Matintaget nyttigare (Kan vara bättre på att äta oftare)

Nu är det ridningen som ska igång bara, och med den kommer kopplingarna i nervsystemet, kanske äntligen mitt kejsarsnitt kan läka då.

Sit ups är ingen hit kan jag berätta med alla de tjocka korv-ärr jag har som är sneda o drar bukhinnor muskler och skinn snett. Aj!

Dagen idag är tom lång och på samma gång full av göromål, det kan bara bli bra :-)

Kramen!

(Hug)

;)

1 kommentar:

  1. Vi bör ju inte kommentera bara när saker och ting är jobbigt... Underbart att höra att livet är skönt!!

    Big smile

    SvaraRadera