lördag 27 mars 2010

Universum och Jag

Så händer det då.

Jag har jobbat de senaste 15 åren mot olika mål.

Tydligen har jag öppnat rätt dörrar för nu viner det runt knuten, samarbeten och nätverkanden skapas och förstärks.

Samarbetet med Ridsportförbundet i Tyrolen är nu officiellt. Nästa mål är solklart, möten om två veckor, inga tummar behövs hållas, jag vet att det blir bra, Min målsättning har varit glasklar från början, 1800 - tals strukturer behöver lägags om och ändras.

Vi går mot påsk, det betyder värme godis kärlek god mat vänskap fröjd passion fotografier utställning vår sol och tro det eller ej men golf?

Oj oj oj.

Nu är det dax för 4:e dagen i Karlstads roligaste happening för tillfället, många kloka huvuden ska slås ihop idag för att uträna hemligheten bakom konsten att vara en lat terapeut,.

Vi är på god väg!

God Söndag alla!

Kramelikram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar