måndag 17 maj 2010

Nu?

Just Nu.

Mår jag så bra jag kan må för inget kan jämföra sig med stunden. Det finns inget innan det finns inget sen det finns bara Nu och Nu mår jag bra.

För att jag är värd det.

Just nu lever jag i ett fritt flöde av händelser som är som bäst för mig just nu. Det finns inget innan det finns inget sen det finns bara Nu och Nu är jag i flödet..., ÄR en del av flödet jag flödar åt exakt det håll som är bäst för mig just Nu.

För att jag är värd det.

Just nu Är Jag Informationen som flödar för mig, all vetskap all kunskap all INformation jag behöver Just nu för Livet att vara så bra det kan Nu. Jag vet allt. Jag Är allt. Jag kan allt jag behöver kunna jag Är allt jag behöver vara Jag vet allt jag behöver veta. Just NU.

För att jag är värd det.

Just Nu är min ekonomi i det bästa flöde för mig just Nu. Nu är flödet av pengar ut från mig och in till mig det bästa med en gyllene kanal helt öppen att förse mig med exakt den ekonomi som passar mig perfekt för stunden, Just Exakt Nu är jag ett överflöd av pengar och alla mina ekonomiska behov är tillgodosedda. Just Nu.

För att jag är värd det.

Just nu är jag Älskad och älskar att Älska och ÄLSKAR obehindrat alla jag älskar. Jag Älskar att vara Älskad jag är Älskad för den jag är, personligt varmt vackert fritt och för MIG.

För att jag är värd det.

Och för att Kärleken är fri för alla att ta del av. För att jag Älskar MIG jag älskar att Älska mig själv som den vackraste individ som finns som den mest älskvärda person, Jag älskar att älska mig, Jag älskar mig så att jag Älskar dig, Ja jag ÄLSKAR att Älska dig och jag Älskar dig. Och även dig. Och dig. Jag Älskar flödet av kärlek som finns JUST NU som OBEHINDRAT finns i alla jag Älskar och JAG är det flödet. JAG Är flödet av Kärlek och JAG känner hur varm jag blir av all kärlek jag tillåter mig att känna och få.

Jag ÄR kärlek.

För att jag är värd det!

Just Nu. Är mitt liv så Fantastiskt skapat att allt jag önskat och tänkt mig vilja, känna, kunna, skulla, är precis i Nuet så bra det kan bli. Jag har skapat mitt liv till denna punkt och fast allt är så bra kan det alltid bli bättre! Jag fortsätter skapa mitt liv JUST NU till det bättre med mitt positiva tänkande som BARA kan bli bättre!



Just NU

Är allt så bra som jag skapat det

Och det kan bara bli bättre

Med mitt sätt att skapa och tänka positivt

Alltid

och NU.

För att jag är värd det.

Just nu i exakt denna stund Mår jag så bra jag kan må. Det finns inget innan det finns inget sen det finns bara Nu och jag är den som skapar mitt Nu, bättre och bättre med mina positiva tankar om livet. Nu.

För att jag har ett värde.

Och det värdet är Jag.

JAG är värd ALLT just Nu.

Jag är värdefull.

Just Nu.

*

1 kommentar: