söndag 16 maj 2010

stabilitet

Stabilitet i ett varande

Där själen kan få ro

kräver för mig

en öppenhet och ett icke o aldrig tillbakahållande

Av någon form av händelser situationer känslor ord tankar

Ponera

Att en hel dag gick åt till det

Eller låt gå. Vi börjar med en minut.

Låt det komma. Sanningarna. låt det flöda. Säg. känn tänk berätta visa ALLT du vill från ditt innersta under en minuts tid.

Till den det berör.

Först och främst dig själv..

Sen till den du vill rikta det till

Och tänk dig sen att hela ditt LIV kan skapas så

Ett FRITT flöde av allt som livet består av

Utan skarpa kanter som sitter kvar och stör i kanalen av information

Som vill in och ut

ENDAST sanningar byggda på fakta

För att underlätta

Slippa dölja saker förtränga något

Bara låt det flöda

En minuts flöde

Och betänk

Vilket rikt liv du kan skapa

Om du inte höll igen

Utan gav allt

Till dig själv och de det berör

STOLTHET

I att våga vara SANN

Är mitt ledord idag

Jag är STOLT över att vara sann

VÅGA stå för

Alla processer

Stå upp för min person

VISA vem jag är

Oavsett vem som lyssnar

Dömer

Tror sig ha rätt

Så står jag för mitt

Talar sanningen i det

Och det gör mig stolt stark och rak

I mitt Jag.

Gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar