tisdag 11 maj 2010

Vitt band

Helt ur det blå idag.

Satte jag mentalt på mig ett vitt band.

Jag hade uttryckt mitt innersta och fått veckans avfall i ord tillbaka.

Dax att ta tillvara på den lilla energi jag orkar producera så jag bad rakt ut i Universum efter något som kunde hjälpa.

Jag fick ett vitt band runt min arm.

Jag satte mig ner nu och läste om "Det vita bandet"

Och fick..om inte en chock så i alla fall nnu ett bevis på att någon finns...och lyssnar konstant..

Vet ni vad vita bandet står för?

Läs här:

http://www.kvinnojourenhoganas.se/White%20Ribbon%20Day%20-%20White%20Ribbon%20Day%20-%20An%20International%20Event.htm

Jag hde redan innan jag läste det bestämt mig för att mentalt och kanske...fysiskt..bära ett vitt band.

Det ska symbolisera först och främst FRED med mig själv.

Men också att inte ta skit från någon.

Jag bär ett vitt band. Gör du?



?

1 kommentar: