lördag 6 februari 2010

Söndag

När man ska åka någonstans brukar den självklara frågan vara, Var vill du åka?

Min fråga blir lite annorlunda, Vad vill du uppleva?

Om du fritt fick välja, vad skulle du vilja uppleva då?

Nedan finns en bra karta som ni kan printa ut för ändamålet ;)



I övrigt har jag rest i mitt eget hem. Förminskat mitt boende kraftigt så att det är mer JAG i min del, känns helt ok, vet ju att jag blir boende här både länge och ensam så varför inte då ha det exakt som bara jag vill.
Idag är det Söndag o då får jag trevligt besök, sen ska vi köra en runda och klappa på lite fina djur och hälsa på en god nyvunnen vän, lägga lite kort och sen köra hem och äta Middag.
Jag mår fortfarande som jag förtjänar, jag undrar vem jag varit elak mot?
Märkliga drömmar i natt, som tur är minns jag inte allt.
So Long My Friends.
//

1 kommentar:

  1. Kankse därför du är sjuk, just för att du minskat ditt boende, du behöver space!!! Kram kram

    SvaraRadera