lördag 5 mars 2011

Där är där, där Jag inte Är.

 Först får jag börja med att tillstå, att vara sjuk är inte min grej.

Att vara ett ynk några dagar, well, ok, men har man ingen som klappar en med svala handdukar på pannan, vyssjar en, lagar mat och bäddar rent från feberheta lakan ett par ggr om dagen känns det jävligt meningslöst.

Grejen med att vara ynklig försvinner ut i tomma intet liksom.

Edith gör allt för att förgylla tillvaron emd att möblera om så mkt hon kan på så kort tid som möjligt, det är ok, ombyte förnöjer.

Vi har även börjat plocka fram hennes konstnärliga Ådra som jag tror finns där. Någonstans. Ovanstående är ett smakprov från en kommande Collection. Naiv Futuristiskt Collage av känslor kanske?

I övrigt har vi sett första fjärilen, Haft bikiniväder enligt Julia, (Såklart hon lockar med sådana tillrop för att få mig frisk) och hittat lite veggiemat som faktiskt går att äta.

Förutom att det är sjukt synd om mig och att jag ska krya på mig så är det väl inget nytt under solen.

Hurra för Internet, Jag kan sitta här i min pyamas och låtsas vara skitsnygg, fräsh och Läckert Dressed for Succes, jag menar, Bevisa Motsatsen?

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar