söndag 20 mars 2011

Söndag! Igen :-)

Ja de flyger fram de där dagarna...

Långmys i sängen, solen som redan värmer långt in i hjärtat

Kaffet som satt precis där det skulle

Vilodag i Bayern

Jag tar fortfarande det lugnt, restriktionerna haglar, jag bara är..

Pysslar lite utomhus, i min egen takt

La på vaxduken på bordet igår, Altanen tar sin form..

Solar lite, även i glansen av allt som Är..

Njuter av tillvaron och Närvaron

Ser att arbetet bär frukt på alla de vis, resultat är vackert...

Njuter av Ediths utvecklande, som i raketfart tar nya uttryck varje dag...en tid som aldrig kommer tillbaka..värdefullt..

Önskar, drömmer, längtar och hoppas

Finner och befinner mig i en pågående Meditation, mitt i livet, mitt i min mitt..Njutfullt.

Skapar och skriver, möter, upplever, återupptäcker, skrattar, gläds

Söndag i bayern

Sol

Värme


Kärlek i massor


Och värde


Värdefullhet


Fast på riktigt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar