fredag 11 mars 2011

Fredag

Att fylla Livet med godbitar är ett privilegium.

Och då menar jag såklart ej glitter o glamour.

Jag menar djup, känslor närhet och trygghet.

Det får färga helgen vi går in i.

Vi kantas av våren, fåglarna fjärilar mygg och fågelkvitter.

Allt spirar och Altanen ska fixas.

I den personliga utvecklingsgruppen som jag deltager i råder det ingen tvekan om att vi är överrens, ALLT går snabbare, allt tar sina vändningar för alla, nu nu och nu.

Bara att hänga med.

Livet är verkligen vackert och jag ser att varenda val jag gjort var precis de rätta att göra, allt talar för det.

Önskar er en njutbar Fredag med riktig gemenskap där det verkligen känns Samhörigt.

Kramelikram

1 kommentar:

  1. DU ska väl inte fixa någon altan!!! *se mycket sträng ut* DU är sjuk o ska bara vila-basta!!!! Kraaaamar

    SvaraRadera