söndag 6 mars 2011

Kvart över sex


Det är ljust ute.

Kvällen avrundades tidigt igår med en skön timmes Healing.

Sen sov jag till halv fem i morse..då jag började morgonen med en kopp hett vatten. Lite Hyssopolja på mina lungspetsar och bröstkorg, lite arbete med grupperna och så småningom Kaffet. Min stund.

Och nu är det ljust.

Fortfarande 20 minuter tills flickorna vaknar.

Idag visar jag Edith´s teckning på en fjäril.

Vi har haft årets första Fjäril i veckan som gick. Även Myggen har visat sig.


Det personliga arbetet med att medvetandegöra Livets väg i en gruppdynamik blev nog större än vad vi alla anade.

Det händer massor med oss som är aktiva.

Och det skapas överflöd vi inte kunde greppa om.

Insikter och tankar, vänskap Kärlek och nya Idéer.

Härligt.


Dagens ord blir


I Ditt överflöd finns någon annans dagliga bröd. Ge ♥


 
Jag har också förstått vad jag Är i och vad jag ej vill ha och vara i.
 
Det skapar lättnad.
 
 
 
:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar