lördag 12 mars 2011

Söndag


Att Ge från varandet.

Att vara i Källan. Kopplad till Kärlek. I sfären som endast jag kan tillträda, Äga, vara.

Kärlek.

I sitt vackraste flöde.

Att kunna, medvetet välja

Öppna upp i de riktningar som önskas

Låta flödet finna sin väg

Ge medvetet

Dela med sig av den kopplade kanalens fria innehåll

Med Näring vattnas allt i flödets väg

Den största av alla gåvor

Är att Ge

Från Källan Jag Är

Den största av alla Gåvor

Är när Du

Närs i Närvaron

Här

Just Nu


Livet är så Magiskt, så vackert

Och inget kan göra mig lyckligare

Än att tillåta mig själv

Vara i det som Är mest

För mig

Jag.

Och när jag känner Dig

I min sfär

blir det som en extra guldkant

Där allt jag redan vet

Blir som ännu sannare

Och precis då

Mitt i min mitt

Finns Allt

som är byggstenar

Som vi kan bygga vårt slott med

Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Hm.. Inte för att på nåt sätt vara sån(jo kanske lite då) men äga och kärlek rimmar lite illa.

    Äga tilltro ja men kärlek?
    Känna kärlek,uppleva kärlek, men äga?

    Om man nu ska ge så kan man ju inte äga menar jag :)

    Nåväl du vet vad jag menar tror jag.


    Kramen


    N

    SvaraRadera
  2. Underbart! Vackert! Gripande! Kärlek! Tack <3

    SvaraRadera