lördag 26 mars 2011

Tom Tid Tystnad



Allting är som vi tror.

Gillar vi ej den tanken får vi helt enkelt önska oss något annat.

Livet är lekande lätt och alla önskningar slår in.

Det är ett faktum.

Formen av tanken är produkten av din fantasi

Tänker du smått, är du smått, tänker du stort, är du stort

Våga vada ut i nya djup, nya tankar, nya formanden. Din fantasi är ditt redskap för att skapa ditt Liv, alla önskningar är gratis

Önskan kostar intet, Livet är fritt och Tanken flyger dit den vill skapa ♥

Din Kärlek i Nuet kan vidgas att innefatta allt du Önskar


Steget är ditt

Ta det nu!

Sammansmält, Synkronisera, Öka värdet mera!

Var i ditt Önskande, Mitt i din Mitt, och låt allt expandera runt dig..och låt allt runt dig endast vara det du Önskar..

Nu!


Tomrummet är skaparens plats, Tiden är spiralen som ger oss nya chanser konstant, Resultatet är produkten av din tanke.


Vad tänker du Idag?



1 kommentar:

  1. Tänk jag önskar och fantiserar varje dag att det inte vore så mycket ondska i världen.

    Och att folk kunde bli mindre ytliga.

    På det mer personliga planet önskar jag att jag förstod mer och kunde ta in lättare.

    Jag önskar att jorden ska bli hel igen för hon mår lite taskigt just nu.

    Lite mer ego önskar jag att bli kramad oftare det är obalans på närhetskontot... Men skit i det man får stoppa in Egon i garderoben igen och hålla honom kort.

    Bah! Larvigt jag vill ju inte sitta där och mögla tycker han men jaget ska få styra ett tag nu.


    Ha en fin söndag !




    N

    SvaraRadera