lördag 5 mars 2011

Vad är ett namn?

En Identitesbricka du bär genom hela livet som någon annan valt åt dig. En stämpel av sämre energikvalitet än dig själv i värsta fall.


Jo nu har jag både varit o kissat, nyst klart och druckit lite vatten så nu kan jag tänka igen.

Eller Ja.

Filosofera lite.


Jag har Alltid ogillat mina namn.,

de två värsta raderade jag för 20 år sedan.

Carola behöll jag men det är ej Jag.

Jaha tänker ni, nu har hon sin 40 års kris! Jaja! Vi visste det väl!

Men nej.

Så var ej fallet för det ingår ej stilettklackar eller raggande av småpojkar här. Så. Lugn o fin.



Att anta ett namnm som tillhör den egna identiteten torde vara var och ens rätt, men om man inte vet vilket namn som är själens namn då?

För det är lite det som det kopplas med.

Själens ton och vibration och nej detta är ej heller feberyra.

För mig är det dagens allvar.

Att få Identifiera sig med sig själv stärker mitt Jag att vara den jag Är med en högre vibrerande kvalitet.

Som i sig skapar ett högre vibrerande liv då det såklart attraherar Människor och situationer ur den samma energikvalitet.

Jag heter Carola.

Kommer alltid att vara Carola för de flesta tror jag.

Men mitt rätta och riktiga namn är Liva.

Och det är det namn jag Älskar för det är Jag.

Om jag byter på riktigt en dag vet jag inte nu, men troligtvis ja.

Om man sen ska höja frekvensen ännu mer kan jag även anta det namn som min själsfamilj bär, dock är ju detta högspirituellt och säkert flum för många, vilket jag naturligtvis gladerligen skiter i vad folk tycker o tänker, men jag känner att jag vill förklara, jag är inte bara feberyr, nej, sanningen är att jag är högst klartänkt.

Mitt enda Jordiska namn som jag Älskar är Lind.

Liva Lind


Mitt Spirituella namn är Lovelight.


Liva Lovelight Lind.


Lovelight har varit en följare i mången år, sen jag var 15 tror jag, Liva introducerades en aning senare.

Vad säger Ni om era namn?

Är Ni era Namn eller känner Ni er obekväma?


Jag känner mig äntligen bekväm, äntligen som Jag, äntligen md den energifrekvens som jag förtjänar!


:-)

2 kommentarer:

  1. *s* Jöns Petter Niklas är föga smickrande men jag tycker att dom kan generera lite glädje för andra.

    SvaraRadera
  2. Intressat! Du är nog den första som tagit upp detta, jag har själv alltid avskytt mina namn! Anna,,,nej det är inte jag o mitt andranamn vete 17 vad det gör där! La till Wynja för några år sedan, alltid tyckt om den runan! Glädjerunan =) Det är mycket mer JAG! Har ett själsnamn oxå, som jag fick i en trumresa; Stjärnöga =)
    Kram

    SvaraRadera