onsdag 23 mars 2011

Fjärilar i Magen


Det är dags.

Att ta sig en närmare titt.

Det är ju inte bara fjärilar i Magen, konstaterat.

Dags att se in i en annan värld.

Ett annat universum.

Som jag Är en del av varje dag men ej har en aning om, på samma gång.

Dags att gå ifrån hoppet att få göra det i gemenskap.

Edith ska få se sitt syskon på Tv. Det bekymrar henne en del, då det ju ska vara Chuggington där. Inget annat duger liksom.

När hon nu ska få se en bebis och jag då ska fortsätta hävda att det faktiskt ÄR något som är en del av henne, kommer att bekymra henne Än lite mer, än vem som ska ta över hennes spjälsäng nu när hon ska få en "Säng för en storasyster"

Jag har lärt känna en fin liten själ med mjuka knuffar och perfekta sov-vanor.

Dags att ta reda på mer.

Fjärilar i magen :-)

Också.


.

1 kommentar:

  1. Så underbart magiskt det är at få bära ett liv under sitt hjärta! Ska ni kika på kön oxå? Jag har bara fått för mig att det är en pojke :) När min dotter skulle få sitt fjärde småsyskon var hon med o kikade,det var en pojk,hennes tredje lillebror. Hon stönade högt o frågade ilsket om vi kunde få byta, hi hi Kram

    SvaraRadera